AJOFM. Modificări privind depunerea și eliberarea electronică de documente

Oficialii AJOFM Maramureș anunță angajatorii din județ, care dețin un cont activ pe “𝐏𝐥𝐚𝐭𝐟𝐨𝐫𝐦𝐚 𝐒𝐞𝐫𝐯𝐢𝐜𝐢𝐢 𝐨𝐧𝐥𝐢𝐧𝐞 𝐀𝐍𝐎𝐅𝐌 𝐀𝐧𝐠𝐚𝐣𝐚𝐭𝐨𝐫𝐢” că trebuie să facă o serie de operațiuni pentru a trece la serviciul integrat “Platforma PULS” dezvoltat de ANOFM.
”Rugăm persoanele juridice înregistrate în baza noastră de date să-și actualizeze datele aferente contului administrator/proprietar al firmei https://t.ly/R7Wbs . Sistemul informatic integrat “𝐏𝐔𝐋𝐒” dezvoltat în cadrul proiectului „Relația SPO cu angajatorii – #eSPOR”, POCU/801/3/15/139164, va face posibil accesul online, la functionalități și servicii integrate în special pentru:
– Depunerea, solicitarea și eliberarea electronică de documente, în vederea accesului la măsurile de stimulare a ocupării forței de muncă (subvenții, prime, alte stimulente financiare) oferite de ANOFM;
Declararea şi ocuparea locurilor de muncă vacante precum și sevicii integrate de mediere a muncii pentru a facilita selecția sau identificarea automatizată a potențialilor candidați în vederea ocupării.
– „Platforma 𝐏𝐔𝐋𝐒” va fi funcțională în curând!”, precizează reprezentanții instituției, în anunțul lor.
Ana-Maria HOJDA
Ana-Maria HOJDA
Ana-Maria HOJDA