
ANAF. Declarația 112 trebuie depusă până în 21 decembrie. Detalii despre cum trebuie completată
Ministerul Finanțelor și ANAF oferă suport în vederea completării și depunerii Declarației 112. Potrivit autorităților, în Monitorul Oficial, Partea I nr. 1112 și din 1112 Bis din 11 decembrie 2023, a fost publicat Ordinul nr. 1.994/880/1.181/4.594/2023 pentru aprobarea modelului, conţinutului, modalităţii de depunere şi de gestionare a formularului 112 „Declaraţie privind obligaţiile de plată a contribuţiilor sociale, impozitului pe venit şi evidenţa nominală a persoanelor asigurate”.
Aplicația/formularul pe portalul ANAF se regăsește la acest link, iar pentru a beneficia de asistență/îndrumare pentru completarea formularului 112, contribuabilii pot apela Serviciul central de asistență contribuabili – Contact-center, la numărul de telefon: 031.403.91.60.
Reamintim că 21 decembrie a.c. este termenul de declarare și plată a obligațiilor fiscale, conform prevederilor art. 155 alineatul (2) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările și completările ulterioare: