DE VĂZUT. Cum verificați dacă plătiți apă pe care nu ați consumat-o
Nu sunt puțini cei care constestă prețul practicat de cei de la Vital pentru apa livrată. Plus că sunt mulți cei care reclamă și faptul că este plătită și apa care se pierde în rețea. Cei de la Vital vin și vă spun că pentru a verifica dacă aveţi o pierdere pe reţeaua interioară este necesar să închideți orice consumator de apă (robineți bucătărie, baie etc), verificaţi contorul, după ce v-aţi asigurat că niciun consumator de apă nu este deschis;”.
„Dacă contorul înregistrează consum de apă, înseamnă că pe instalaţia interioară există pierderi ascunse. În această situație trebuie să opriți distribuția apei de la robinetul general, montat în căminul de branșament, pentru a nu mai înregistra consum de apă. Luați măsuri pentru detectarea defecțiunii interioare și remedierea ei”, spun cei de la Vital.
Marcel ȘERBAN