MARAMUREȘ. Peste 2.200 de reclamații înregistrate la Protecția Consumatorilor

Anul trecut, peste 2.200 de reclamații au fost depuse de către cetățeni, la Comisariatul Județean de Protecție a Consumatorilor Maramureș. Dintre acestea, peste 600 au fost neîntemeiate, spun oficialii instituției.

”La CJPC Maramureș în anul 2023 au fost înregistrate 2.252 petiții, care s-au referit la produse alimentare și nealimentare neconforme, produse și servicii financiar-bancare, abonamente telefonie fixă și mobilă, nerespectarea clauzelor contractuale de către diferiți operatori economici, nerespectarea drepturilor de retragere a consumatorilor din contractele încheiate la distanță în afara spațiilor comerciale, defecțiuni la produse de folosință îndelungată apărute în termenul de garanție, precum și spețe legate de anularea garanțiilor bunurilor de folosință îndelungată”, precizează conducerea CJPC Maramureș.

Aceste reclamații repartizate pe domenii, au avut următoarea repartiție:
◊ produse și servicii nealimentare: 2146
◊ produse și servicii alimentare: 67
◊ produse și servicii financiar-bancare: 39

Din cele 2252 de petiții înregistrate au fost soluționate astfel:
◊ Neintemeiate – 664
◊ Intemeiate – 650
◊ Rezolvate amiabil – 683
◊ Nesoluționabile – 59
◊ Clasate – 71
◊ Redirecționate – 95
◊ Retrase – 30

 

Ana-Maria HOJDA

Ana-Maria HOJDA
Ana-Maria HOJDA