SE POATE. Pacient, impresionat de comportamentul echipei medicale de la Spitalul Județean de Urgență Baia Mare

Directorul Direcției Județene de Statistică Maramureș, Ioan Florin Roman, care a ajuns la Unitatea de Primiri Urgențe din cadrul Spitalului Județean de Urgență Baia Mare, a ținut să-și împărtășească experiența pozitivă pe care a avut-o. Cu toate că avea probleme de sănătate care au dus în cele din urmă la operație, acesta a fost impresionat de comportamentul ireproșabil al întregii echipe medicale. În plus, nu a oferit nimănui nicio atenție și nici nu a intervenit pentru ”favoruri”.
”Recunosc faptul că părerea mea despre serviciile medicale oferite în această unitate nu era una favorabilă. Mai mult, ori de câte ori aveam ocazia, vorbeam destul de negativ (din cauza unor experiențe neplăcute din trecut). Dar atunci când te afli într-o eroare, cineva are grija să-ți îndrepte gândurile. Zilele trecute m-am prezentat la UPU, crezând ca e o banalitate. Nu a fost chiar așa, finalul fiind o intervenție chirurgicală. Înarmat cu mult răbdare, spre zorii dimineții am pășit pe holul UPU. Întâmpinat de un domn destul de drăguț (parcă știa că nu am mers de plăcere) am fost interogat despre simptome.
După vreo 40 de minute (timp de așteptare acceptabil) am fost văzut de medicul de urgență. Îi mulțumesc doamnei dr. Turcu Rebeca care a fost amabilă, drăguță, cu multă dorință de a mă ajuta, fiind consultat cu profesionalism. Mai apoi de o doamnă asistentă la fel de atentă, care mi-a recoltat probele pentru analize. Apoi a urmat chirurgul și urologul. Vă mulțumesc, domnilor doctori Sălăjan Vlad, Mărginean Silviu și Moldovan Cristian! Toți tineri. Felicitări pentru cum vă faceți meseria!
După șapte ore de investigații am primit tratament acasă, cu recomandarea: “în caz de neamelionare să mă prezint din nou la UPU”. Și așa a și fost. Era clar, urmează o intervenție chirurgicală. Din fericire, de gardă a fost domnul doctor Claudiu Mare. Mulțumesc, domnule doctor! Din nou toate analizele, internare și pregătire pentru operație. Profesionalism, amabilitate, bunăvoință și compasiune pentru pacient. Si de aici, încă cinci zile de uimire. Toți, de la brancardieri, infirmieri, asistenți, medici, au dat dovadă de mult, mult profesionalism, dăruire și un comportament care parcă te face să nu simți durerea. Deci, se poate! Felicitări personalului UPU, personalului de la Blocul operator si personalului Secției Chirurgie Generală! De azi aveți un prieten!
P.S.1. Fără nici o atenție și fără nici un telefon de a fi favorizat!
P.S.2. Personal, nu mai vreau să prezint lucrurile negative din România. Cred că avem și povești fericite, și, chiar dacă unele lucruri din comunitățile noastre le dorim a fi realizate, cred că putem să ne exprimam POZITIV”, precizează Ioan Florin Roman.
Ana-Maria HOJDA

Ana-Maria HOJDA
Ana-Maria HOJDA